BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 23, 2009

TERLALU SUKAR

Akhirnya aku terpaksa merelakan sebuah perpisahan..
setelah bertahun aku mengenali dirinya aku terpaksa menamatkan
sebuah pengakhiran cerita aku dan dia.

bukan bermakna perasaan itu telah tiada..
bukan bersebab kasihku beralih arah..
cuma aku pikir tiba masanya aku membebaskan diriku..
aku perlu mencari arah tujuan kusendiri..

aku memang mengharapkan kasih dan sayang antara kami berakhir dengan kesudahan yang paling bahagia, gembira, mencapai impian yang kami cita-citakan untuk bersama berdua hingga keakhir hayat..

namun aku sering lelah dipertengahan jalan.
aku terbayangkan kegembiraan dia dan keluarganya membuatkan aku semakin terluka..
luka yang teramat dalam..
walaupun sebelum ini aku telah mempersiapkan diri untuk menerimanya..

aku tak berdaya untuk membiarkan cinta itu pergi..
tapi ini mungkin adalah jalan yang terbaik buat kami..

aku doakan dia bahagia..

1 comments:

Anonymous said...

amin.