BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 22, 2009

alamak!!! terlupa..

huhuhu terlupa pulak aku dengan janji manisku semalam..semalam aku janji nak citer ngan korang apahal aku lame menyepi n x menhapdate blog. so skang aku nk citer kt kowang sume ni.

by the way, lepas abis study awal may ari tu aku dapat keje kat puchong, jawatan punyela besar siap ada bilik khas untuk aku. (jgn fikir bukan2 k, i x mcm tu).anyway aku keje kat situ kira2 3bulan je.nk tahu knape? sebabnya ada staff chinese kt situ gatal n miang sgt2. geli geleman aku dengar dia cakap i miss u kt aku..uweeekk. lagi satu dia nak jadikan aku perempuan simpanan dia, gila ke apa. dah la ada bini 2.x cukup lagi la tu. gersang tahap gaban. bodoh bangang.

then lepas tu aku aku hantar resign letter trus blah..takot wei keje kt situ.x pasal2 aku kena ngap!!!!.

begitulah ceritanya, but now aku kat serdang.jadi bibik full time.. hahaha, bila laa nak dapat keje ni.

0 comments: