BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 23, 2009

journey of my life..

perjalanan hidupku semakin menyakitkan,membebankan minda sehingga di suatu tahap ku rasa diri ini tidak berguna.

apa guna hidup ni jika harus membebankan orang lainhingga harus menyusahkan orang lain? sampai bila? tidak mampukah engkau berdiri di atas kaki sendiri? sungguh aku malu dengan nasib diriku.

bila bersendirian,hanya airmata peneman setiaku,hanya esakan kecil menjadi makananku.
Ya Tuhanku, tunjukkanlah jalan untuk aku keluar dari belenggu ini. Sesungguhnya hanya Engkau yang mengerti belenggu yang mengikat diri ini. Hanya Engkau yang tahu betapa hatiku ini sakit,betapa hatiku kecewa dengan hidupku.

sesungguhnya dugaan yang Kau berikan untukku amat berat tak tertanggung. jika aku tidak bertahan, sudah pasti akalku di bawah, sudah pasti waras tidak berpihak padaku. Namun aku perempuan yang masih punya akal di atas, waras sentiasa menjadi ikatan, pedoman tetap diusung,iman tetap dijunjung.

Ya Allah, bantulah aku tunjukkanlah nikmat hidup yang sebenarnya untukku.
Amiin Ya Rabb.

0 comments: