BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 27, 2009

new office new look.. (thanks a lot my dear mum n friend coz say for my luck)

alhamdulillah here i am..
semalam selesai diinterview.dan juga alhamdulilah aku diterima bekerja di situ. dan bersyukur sangat pada Tuhan kerana diberi tempat kerja baru yang amat selesa berbanding di tempat lama. tengok suasana pejabat tu cukup banyak beza antara tempat lama dan baru.

kalau dulu tempat kerja lama penuh dengan chinese,but now full with 1malaysia.
kalau dulu  tiada tempat untuk solat, but now cukup dengan kemudahan itu.
kalau dulu aku tiada teman untuk berbual(cina duk cakap bahasa dia jer,bengang aku,diorang ngumpat pun aku x tahu), tapi now aku ada teman untuk berbual dan bertukar pendapat.
kalau dulu my position is higher than now clerk jer,but never mind. comfortable is very important. no stress,no interference,no sexual disorder. no stupid employer.

alhamdulillah again.
aku berharap semua masalah akan selesai.dan akan diselesaikan secara berperingkat.hahaha.
hutang keliling pinggang woo..tak boleh tidur malam duk teringat n pikir jer..
yang penting sekali akan diusahakan berlipat kali ganda.

for my bonda, maafkan anakanda kerana dari kecil hingga besar anakanda selalu menyusahkan bonda.
dah keje ni anakanda tak akan susahkan bonda lagi.duit pun anakanda akan selalu kirim cam dulu.xperlu bonda susah-susah cari duit lagi. (anakanda nak kawen nanti baru anakanda susahkan bonda lagi..hehehe)

 for the rest of my life, i would like to say thank a lot bonda for ur support and effort.
thanks a lot to my friend(he is..)coz knowing me so much. hope our relationship till de end forever n ever.

2 comments:

Muhammad Arif Ismail said...

Amin ya Rabbi, Semuga hasrat untuk meringankan beban bondamu tercapai dan semuga berjaya..kita akan selalu bersama sampai bila-bila. Insyaallah..

Namaku Aziera said...

amin..