BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 10, 2009

tangisan itu..

semalam aku menangis,aku menantinya dengan penuh harapan tapi kenapa aku diperlakukan seperti aku tidak wujud di dalam dunianya,didalam kehidupannya?
aku merasakan seperti patung yang berada di tengah-tengah taman,dia mengunjungiku apabila secara kebetulannya berada di situ..apa harus ku katakan,bagaimana untuk meluahkan rasa ini..
bagaimana caranya untuk kubuang rasa ini..aku sudah tidak sanggup menanggungnya lagi...

Pagi tadi slps bangun dari tidur,aku terus mandi dan bersiap2 utk ke puduraya menemani rakanku berjumpa adiknya di sana..bengkak mataku jelas kelihatan dan aku tidak mampu menyembunyikannya..sebelum turun dari rumah,aku mengenakan eye liner dan mascara utk menyembunyikan bengkak dimataku akibat tangisan semalam..
tetapi solekan itu jelas tidak dapat menyembunyikannya drp kelihatan.
rakanku bertanya kpd ku apa yg terjadi semalam sehinggakan aku menangis..
aku diamkan diri dan berbuat seolah2 tiada apa yg terjadi..
ah... aku tidak mahu ingat lagi..biarlah aku sendiri memendam perasaan itu.

0 comments: