BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 11, 2009

luahan hati

aku merinduimu sepenuh hati

aku juga mencintaimu seikhlas hati

apakah kau dapat merasainya

apakah kau juga merindu dan mencintai diri ku

hari ini, saat ini, tika ini, aku merasakan sungguh jauh

aku merasakan kesepian, aku merasakan kelesuan dan aku merasakan kekhilafan

apakah semua ini pasti akan berlaku

apakah semua ini pasti akan terjadi

tapi mengapa ianya begitu pedih untuk ditelan
aku hairan dan bingung
aku rasakan ini semua kerana diri ku ini
insan yang tidak menghargai kesucian cinta
insan yang tidak menilai erti kerinduan
insan yang dhaif dalam berkasih

kini

aku lemah
aku hampa
aku resah
aku bingung

ya tuhan

kalau semua ini satu dugaan hidup

aku bersyukur

aku redha dengan apa yang terjadi

ya tuhan

kalau semua ini satu anugerah untuk kebaikan

aku terima aku terima dengan hati yang penuh keinsafan

0 comments: